Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Τρεις Λόγοι που το Hype Μάρκετινγκ δεν δουλεύει

 Έχετε βαρεθεί με το Hype Marketing; Εγώ το έχω κάνει! Κουράστηκα να βλέπω ανθρώπους να τους συμπεριφέρονται σαν πρόβατα, να μην έχουν την δική τους κρίση στην επιλογή εταιρείας που θα ασχοληθούν.
Κουράστηκα να βλέπω ανθρώπους να διαφημίζουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες mlm σαν πρόβατα.
Το να φέρεσε στους ανθρώπους σαν πρόβατα, δεν δουλεύει!
Μία μέρα θα καταλάβετε γιατί το hype marketing δεν δουλεύει.
Αυτό μπορεί να ακούγετε παράξενο, αλλά πολλοί μάρκετερς που δουλεύουν με αυτόν τον τρόπο δεν μπορούν να καταλάβουν τις ενστάσεις μου.. Απ'ότι φαίνεται θα το καταλάβουν με τον δύσκολο τρόπο.. Είναι σαν τους ανθρώπους που πίνουν αλκοόλ πολύ και την άλλη μέρα έχουν πονοκέφαλο. . Λένε ΄΄ποτέ ξανά΄΄ και είναι πολύ εύκολο να ξαναπέσουν στην ίδια παγίδα. Οι παλιές συνήθειες πεθαίνουν δύσκολα. Χρειάζεται καθαρό μυαλό να κάνεις την αλλαγή. Πιστεύω ότι αυτοί που στο παρελθόν έχουν χρησιμοποιήσει το hype marketing γνωρίζουν ότι είναι λάθος.

Τρεις Λόγοι γιατί το hype marketing δεν δουλεύει..

1. Το Hype Marketing είναι μία βραχυπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης.
Ο λόγος που κάτι αποκαλείται hype είναι ο σύντομος χρόνος που είναι δημοφιλής. Στην βιομηχανία των επιχειρήσεων από το σπίτι, ο όρος δημοφιλής χαρακτηρίζεται ως momentum. Είναι η ορμή που έχει μια επιχειρηματική ευκαιρία με τον αριθμό που γράφονται συνεχώς νέοι συνεργάτες. Όσο πιο πολλοί συνεργάτες γράφονται και ξεκινούν στην επιχειρηματική ευκαιρία, τόσο πιο μεγάλη ανάπτυξη έχει αυτή.. Το hype marketing δημιουργεί momentum για μικρό χρονικό διάστημα.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει κάποιος που χρησιμοποιεί αυτή τη στρατηγική είναι ότι όταν τελειώσει η ορμή αυτή και ο κόσμος δεν κερδίζει πλέον χρήματα, τότε έχει έρθει και το τέλος του προγράμματος. Οι σοβαροί δικτυωτές και οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με την εργασία από το σπίτι και γενικά το mlm, δεν ασχολούνται ποτέ με προγράμματα hype.

2. Το Hype Marketing ελκύει τα ΄΄πρεζόνια της ευκαιρίας΄΄
Οι βραχυπρόθεσμοι αυτοί δικτυωτές μεταπηδούν από την μία ευκαιρία στην άλλη.. Από την μία εταιρεία mlm στην άλλη.. (Συνήθως κατά την διαδικασία της προ-εγγραφής) Το πρόβλημα είναι ότι δεν σου προσφέρουν την εκπαίδευση και την στήριξη που χρειάζεσαι.. Μην με παρεξηγήσετε.. Δεν είμαι εναντίον των πολλαπλών εισοδημάτων  από διαφορετικές εταιρείες.. Τουλάχιστον αυτοί που με γνωρίζουν ξέρουν ότι ασχολούμαι με διαφορετικές εταιρείες και βοηθάω τους ανθρώπους που με ακολουθούν.. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ανθρώπων που πηγαίνουν από το Α στο Β, συνήθως χωρίς να έχουν πετύχει..(πρεζόνια της ευκαιρίας..) και στους ανθρώπους που έχουν χτίσει τουλάχιστον μία πετυχημένη ομάδα.

3. Το Hype Marketing χρησιμοποιείται κυρίως από τους ξερόλες..
Αυτό που θα ακούσετε είναι: ΄΄Η εταιρεία που τρέχω είναι καλύτερη.. έχει καλύτερο σχέδιο αμοιβών, έχει καλύτερες αποδόσεις΄΄.. και συνήθως η επιχείρηση που έχουν μπει είναι καλύτερη από αυτήν που ήταν προηγουμένως.. Όλοι έχουμε αλλάξει επιχειρήσεις και έχουμε ασχοληθεί με διαφορετικά σχέδια αμοιβών αλλά νομίζετε ότι αν αυτό το πείτε στον άλλον, κατηγορώντας την επιχείρησή του, ότι θα σας ακούσει; Γνωρίζω σχεδόν όλες τις εταιρείες mlm και όλα σχεδόν τα σχέδια αμοιβών.. Καθημερινά οι προτάσεις πέφτουν βροχή για νέες εταιρείες.. Πολλά από αυτά είναι καταπληκτικά.. Δεν μπορώ όμως να τα κάνω όλα.. Έχω επιλέξει αυτά που μου ταιριάζουν και πιστεύω ότι έχουν καλή ανταπόκριση στην αγορά με τα οποία και ασχολούμαι..

Το Hype Marketing δουλεύει για αυτούς που θέλουν γρήγορα να κερδίσουν ένα εισόδημα. Βασίζονται πάνω στα συναισθήματα των άλλων και συνήθως υπάρχει και μια προσφορά περιορισμένου χρόνου που πρέπει να επωφεληθείς. Θα το δείτε συχνά σε προγράμματα που βοηθούν τις ιστοσελίδες στην κατάταξη στο google, σε υλικό που αν δεν το αγοράσεις δεν θα πετύχεις στο δικτυακό μάρκετινγκ..
Ελπίζω να καταλάβατε ότι δεν προτείνω το hype marketing και πιστεύω ότι πρέπει να το αποφεύγετε για να δημιουργήσετε μία σταθερή επιχείρηση από το σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου