Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΤΟΥ ZEEK REWARDS ΚΑΙ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ DUNG XUAN NGUYEN

Στο παρακάτω βίντεο ο Troy Dooly μιλάει για τα νέα τραπεζικά συστήματα και η τραπεζική συνεργασία που έχει επιτύχει η Rex Venture Group, ιδρυτής του Zeek. Το νέο τραπεζικό σύστημα αποτελεί την τελευταία λέξη στην προστασία των καταναλωτών από απάτες και χάκερς.  Επίσης υπάρχει άμεση ενημέρωση προς τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες για την εντόπιση των απατεώνων. 
Πιστεύω ότι οι συνεργάτες του Zeek συντομα θα δουν τεράστιες αλλαγές στις επιχειρήσεις τους με μεγαλύτερη ευκολία στην δουλειά τους και περισσότερη ευχαρίστηση στο χτίσιμο της επιχείρησης.
Όλο αυτό αποτελεί ένα τεράστιο βήμα προς την ανάπτυξη! Θα έρθουν σύντομα νέα στο επίσημο blog της εταιρείας, το zeekrewardsnews.com

Δείτε εδώ την πρώτη σύληψη που έγινε ως αποτέλεσμα του συστήματος ασφαλείας>>





Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Η Amway εισέρχεται στην ομάδα των εταιρειών δικτυακού μάρκετινγκ εναντίον του κανόνα του FTC για την προστασία των καταναλωτών από τους διανομείς

Ο γίγαντας του δικτυακού μάρκετινγκ, η εταιρεία Amway, μπήκε στο ΄΄lobby΄΄ με τις εταιρείες Herbalife, Avon και Tupperware εναντίον του νέου κανόνα του FTC που δημιουργήθηκε για να προστατεύσει τους υποψήφιους διανομείς.
Το FTC είναι ανεξάρτητη υπηρεσία της Αμερικανικής κυβέρνησης και σαν πρωταρχικό στόχο της έχει την προστασία των καταναλωτών. Δείτε περισσότερα εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Trade_Commission. Οι υποστηρικτές αυτού του κανόνα, λένε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε καμία εταιρεία που λειτουργεί νόμιμα και σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. 
Ο κανονισμός αυτός υποχρεώνει τις εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ να κοινοποιούν μία μονοσέλιδη αναφορά με νομικές πράξεις εναντίον της εταιρείας που έχουν πραγματοποιηθεί κατά το παρελθόν, υποστήριξη για αιτήματα αμοιβών από πελάτες, καθώς επίσης και την πολιτική επιστροφής των προϊόντων. Αυτό ήταν η απάντηση σε πολυάριθμες καταγγελίες για τις εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ σε ότι αφορά του αληθής αριθμούς της κάθε εταιρείας. 

Υπήρξαν επίσης πολλές καταγγελίες ότι οι εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ και η λειτουργία τους είναι βασισμένες σε πυραμιδικά σχήματα. Αυτό γιατί οι διανομείς-δικτυωτές κερδίζουν περισσότερα χρήματα όταν στρατολογούν νέα μέλη. Η ίδια η εταιρεία Amway δεν έχει ανοσία σε αυτούς τους ισχυρισμούς. Ο γίγαντας του δικτυακού μάρκετινγκ είχε συμφωνήσει σε νομικό διακανονισμό 56 εκατομμυριών δολλαρίων στην California με πρώην διανομείς της. 
Οι εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ δουλεύουν πάνω σ'αυτό και μάλιστα έχουν προσλάβει ως δικηγόρους άτομα που εργάζονταν παλαιότερα στον FTC.Η Monica Vaca, πρώην βοηθός τους διευθυντή μάρκετιγνκ του FTC, δηλώνει ότι δεν έχει δοθεί η απαραίτητη προσοχή σε τέτοια θέματα. 
Μία εσωτερική αναζήτηση στον FTC δείχνει ότι ο νέος κανονισμός δεν θα δουλέψει όπως πρέπει με τις εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ. Παρ'όλα αυτά, δεσμεύονται ότι ο FTC θα είναι πάντα έτοιμος να ελέγξει εταιρείες mlm που παραπέουν στα νομικά ζητήματα ή χρησιμοποιούν δόλειες ενέργειες και παραβιάζουν τους νόμους. 
Ο Διευθυντής της ομοσπονδίας δικτυωτών Joseph Mariano που διαθέτει 200 εταιρείες μέλη στον οργανισμό, συμφωνεί με την κίνηση των εταιρειών δικτυακού μάρκετινγκ που εναντιώνονται σε αυτόν τον κανονισμό του FTC και συγκεκριμένα υποστηρίζει ότι οι εταιρείες θα επιβαρυνθούν με κόστη τα οποία δεν είναι απαραίτητα..